Sikre tilgjengelige helsetjenester

Betanien sykehus skal sikre at du som pasient får de tjenestene du har behov for når du trenger dem, der du trenger dem og på den måten som gir deg et best mulig utbytte av behandlingen.

En person som holder en presentasjon

Som pasient skal du slippe unødvendig ventetid. Dette sikrer vi gjennom gode inntaks- og vurderingsrutiner.

Avhengig av hva som er ditt behov så skal vi tilgjengeliggjøre våre tjenester på ulike arenaer og måter. Noen ganger er det behov for at du kommer til sykehuset, andre ganger kan vi møtes digitalt, eller hjemme hos deg. Hvilken løsning vi sammen lander på, er basert på det behovet du har og de ressurser som er tilgjengelig.

For å sikre tilgjengelige helsetjenester for deg, jobber vi med å få behovstilpassede og tidsriktige lokaler, brukervennlige digitale løsninger og miljøvennlige transpormidler som gjør at vi også er tilgjengelig utenfor sykehuset i Fyllingsdalen.