Kontaktinformasjon

Du kan kontakte Betanien sykehus via telefon, digital post via eDialog, e-post, vanlig post eller ved å komme hit.

​Telefon

Du når oss på telefon 55 50 70 00. Sentralbordet vårt er bemannet hverdager kl. 08.00-15.30.

Leter du etter kontakt​informasjon til en avdeling?

Se avdelingsoversikten for kontaktinformasjon til avdelinger

Digital melding via​ eDialog

Les mer om hvordan du sender post via eDialog lenger ned på siden.

Send post til Betanien sykehus på ein sikker måte med eDialog

Betanien sykehus har tatt i bruk tjenesten eDialog, så nå kan både privatpersoner og virksomheter sende oss brev og dokument via ein sikker kanal.

Ettersom sendingen blir kryptert, kan også konfidensielle opplysningar og informasjon som er underlagt taushetsplikt sendes via eDialog.

Vi oppfordrer både privatpersoner og virksomheter til å benytte eDialog for å sende dokument til oss på ein rask og trygg måte.

Slik logger du i​nn via eDialog

• Logg inn via eDialog: https://svarut.ks.no/edialog/mottaker/922716552​
  • For å bruke tjenesten, må du logge på/autentisere deg ved hjelp av ID-porten (MinID, BankID m.m)
  • Når du har logget deg inn, fyller du ut skjemaet og laster opp eventuelle dokument du vil sende oss.

Slik fyller du ut skjemaet

• Velg om du er privatperson (fødselsnummer) eller om du representerer en virksomhet (organisasjonsnummer).
  • Obligatoriske felt er merka med * (rød stjerne).
  • Tittel: Her skriv du hva sendingen gjelder/overskrift.
  • Kommentar: Her gir du en meir utfyllende beskrivelse av sendingen.
  • Husk å laste opp relevante vedlegg som (inntil vidare) må være i PDF-format.
  • Klikk på "Send forsendelse". Sendingen blir kryptert og sendt direkte til sak-/arkivsystemet vårt.
  • Du får kvittering med referansenummer på e-post (fra svarut.ks).

Slik kan du gjere om eit dokument til PDF-format

• For Word-dokument vel du "Lagre som" og deretter filtype PDF.
  • LibreOffice og OpenOffice har eigen knapp på verktøylinja som heiter "Eksporter til PDF".​​

​​Betanien sykehus
​5145 Fyllingsdalen​

Betanien sykehus
[Navn på avdeling]
5145 Fyllingsdalen​

EHF-adresse for elektronisk fakturering: 922 716 552

PDF-faktura kan sendes til Betanieninvoices@bscs.basware.com.

Dersom det ikke er mulig å sende elektronisk faktura kan papiradresse sendes til følgende adresse:
Betanien sykehus
[Navn på avdeling]
5145 Fyllingsdalen​​

922 716 552

Hvis du har tilbakemeldinger knyttet til universell utforming på nettsiden, send en e-post til: universellutforming@betaniensykehus.no

Sist oppdatert 24.01.2023